رواية احببت متمردة الفصل الثالث والاربعون 43 بقلم اسماء السيد
#احببت_متمرده part43
في المستشفي.. وتحديدا في غرفه فخمه
بيفتح رعد عينه وبيلاقي نفسه متعلق ليه محلول وفي المستشفي وحسام وزياد قاعدين قصاده علي الكنبه
رعد بتعب وصوت مبحوح:انا فيين
جري عليه حسام وزياد بسرعه
حسام بقلق:انت كويس يارعد
رعد بصلهم شويه وافتكر ملاك وقام بسرعه
رعد بقلق:ملاك
حسام:اهدا يارعد الناس حكتيلنا الي حصل ملاك هتكون كويسه اهدا
رعد نزل بسرعه وشد الابر"اه من ايده وجابت د"م بس مهتمش وجري بسرعه علي برا وهو حاسس انه مش قادر
يتحرك بس كان بيقاوم وهو مش شايف غير وهيا بتستنجد بيه وحسام وزياد بيجريو وراه
حسام بقلق :اهدا يارعد اهدا ووارجع انت لسا تعبان
رعد بصله بحده وكمل طريقه وهو مش قادر يصلب طوله حتي من تأثير المخد"ر
زياد:استني يارعد مينفعش تمشي وو
فجأه وقع رعد علي الارض وهو مش قادر يقاوم اكثر وقربو منه بسرعه وجري عليه الممرضين والدكاتره وشالوه ودخلوه الغرفه تاني
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في مكان مجهول.... يشبه المخزن وكان مظلم
بتفوق ملاك وبتفتح عينها ببطيء بتعب وبتلاقي نفسها مربوطه في كرسي وبتفتكر رعد والي حصل وبتترعب لما بتلاقي الدنيا ضلمه والذكريات بترجع تاني
ملاك برعب:في حد هناااا افتحوو النوور في حد هناااا
بس بترتاح وبتاخد نفس لما النور بيتفتح وبتلاقي حواليها رجال كتير في جميع أرجاء المكان
ملاك بحده:انت ياض انت وهوو سيبوني امشي
وهما ولا كأنهم شايفنها وبيبصلها وبس
ملاك بغضب:ماترد ياض تب فكوني بس وانا هورييكم فكني يالا
رئيس الحراس:ماتسكتي بقا والا هنزعلك جامد
ملاك بتحدي وغضب:ناديلي رئيسك يالا فين ولي نعمتك يجي يكلمني انت فييين اطلللع لو دكرررر ولاااااا
"كانت مرعوبه في داخلها ولاكن تبين العكس لكي لا يأكلوها وهيا بقلبها تستنجد بذاك الرعد"
فجأخ بتظهر الصدمه لما بيطلع سيف من باب قصادها
سيف ببرود:بتزعقي ليه ياملاك
ملاك بصدمه:انت عاوز مني اييه عمللتلك اييه
سيف بخبث:بصراحه انتي عجبتيني ودخلتي دماغي
ملاك بغضب:وانت فاكر ان رعد هيسيبك
سيف بحده:عطيتوله الابراـ"ه
الحارس:حصل ياكبير
ملاك بغضب:ابرا"ه اييه ياض
سيف بشر:ابر"اة الي بيروح مبيرجعش ياملاك هههه
ملاك برعب عليه وحده وجنون:ابراه ايييه يالا وربي لو جراله حاجه لهنهيك من علي وش الدنيا
صوت من ورا سيف:ابرا*ة كو"كي"ن
ملاك اتصدمت:مايا؟؟؟؟؟؟
مايا بخبث:نورتي ياملاك..... وقربت منها وحطت ايدها علي حافه الكرسي
ملاك بغضب:كو" كي'ن مخدرا*ت بتيدو لجوزي مخد'رات
مايا بخبث:ولسا اومال لو عرفتي الي انا هعمله فيكي يا
ملاك هخليكي زي الارض البور
ملاك بغضب جنوني:هنهيكي يامايا صدقيني انتي ذودتيها كتيير اوووي
مايا ضحكت بسخريه:لاء ماهو لما تعرفي اني الي هعمله فيكي هعمله من غير بن*ج حتي عشان تحسي بكل الوجع
ملاك بصتلها بقرف ونف"ت في وشها:اتفووووو
مايا بصتلها بغل ومسحت وشها وملاك بتنهج وبتبصلها بغضب وفجأه مايا ضربتها بقلم قوي وملاك شعرها جه علي وشها ورفعت وشها وبصتلها بغضب وحده
ملاك بحده:هوريكي يامايا ورب العرش. لهندمك ومتقلقيش نهايتك قربت تيك .. تك..تيك.. تك ومتنسيش اخر مره قولتهالك حصل اييه... وضحكت بسخريه
مايا بصتلها ببحقد وغل اكبر وضربتها تاني بس اقوي ومسكتها من رقبتها:عارفه لولا اني عاوزكي تتوجعي كنت قت'لتك. بس. لاء لو قتل$تك هترتاحي... وسابتها
ملاك بصتله بقرف:لييه.يامايا لييه بتكرهيني كدا. لييه دا انا اختك دا احنا تؤام. دا احنا جايين في نفس الوقت وكنا مع بعض في نفس الرحم
مايا مسكت فكها بقوه وبصوت كفحيح الافاعي:عشان بكرهك عشان من صغرنوكل حاجه. ليكي عشانك. دايما شاطره وناجحه وانا لاء دايما كان ليكي. صحاب وانا لاء حتي. لما كنت بكراهم فيكي واخليهم. يبعدو. عنك بردو كنتي. بتنجحي. حتي لما كنت اتبلي عليكي عند ماما وبابا
وكان بيضربك وبيحبسك بلأيام وبردو كنتي بتنجحي طول عمري بكرهك حاولت احبك معرفتش عشانك دايما خاطفه كل الانظار حتي عاصم حبيبي الي اناحبيته حب انتي وانا
مكنش.راضي بيا قال ايه انتي الملاك وانا الشيطانه وفضلت الف وادور لحد مامسكت عليه فيديو وهو بيسرق فلوس من الشباب وبيشتري بيها المخدر"ات وبيدهالي وبيديها لكل صحاب المزاج ومسكته عليه وهو خاف من الفضيحه لابوه واتصورت معاه بلغصب وبعتلك الصور وبردو فضلتو قريبين لحد ما حطتله حبوب هلوسه وخليته يعمل معايا علا"قه عشان احرق دمك واقهرك وعشان بحبه وكان نفسي.يحبني بس فضل يحبك لدرجه انه ولع في البيت وانا فيه عشانك بس انا هربت وهنتقم منك
ملاك بصتلها بذهول وقرف :انتي كلمه شيطانه قليله فيكي اني حاجه او"سخ وانع'ل من الشيطان انتي اييه المفروض انا الي اكرهك مش انتي ياشيخه انتي انتي خساره فيكي
كلمه بني ادمه
مايا سابتها وبصت لسيف الي بيبصلها بذهول من الي سمعه وباقي الرجال بيبصلها بقرف بس دا شغلهم
مايا بحده:هاتوها عشان تفحصها عشان نبدأ ناخد اعز ماعندها هههه..... ودخلت غرفه ما جاي منها الضوء وسيف
اتنهد. وراح وراها وملاك مصدومه
بعد شويه بيتفتح الباب وبتدخل دكتوره ووراها فريق طبي
بتاعها وقربو من ملاك ومايا وراهم
ملاك بحده:الي هتقرب مني هقت*لها فاهميين
قربت منهاالدكتوره بسماعه وبدأت تفحصها والممرضين ماسكين ملاك بقوه وهيا مربوطه
ملاك بغضب وصراخ:ابعدووو عني سيبوني انتي وهيا اناا هوديكو في داهييه يارررب رررعدد هيقتلكو
مايا بغضب:اخرسي بقا اخرسي
ملاك بحده وكره:هقتل*ك يامايا مش هرحمك انا عارفه انك. عايشه كل دا في امريكا وشوفتك في البحرر يومها
هق"تلك بس المرادي مش. هسيبك غير لما اتأكد
فجأه وقفت الدكتوره بصدمه:مينفعش.نعمل العمليه دلوقتي لازم نصبر
مايا بغضب:لييه
الدكتوره:عشان هيا حامل
ملاك بصتلها بفرحه ولكن استوعبت وبدل مماكانت خايفه علي نفسها خافت علي طفلها الي بينمو داخل رحمها وهو نبتت حبها هيا ومعشوقها
مايا بخبث:حلو اويي كدا هحرق قلبها علي ابنها وهدموها واوجعها لابد واضعاف
الدكتوره:بس مش هنعرف نشيل الرحم وفي طفل بينمو جوا غلط عليها
ملاك جحظت عينها من الصدمه:تشيلي الرحممم هيا وصلت لحد كدا
مايا ببرود:اوكي عاوزه وقت اد اييه
الدكتوره:يومين نعملها عمليه اجها"ض في يوم والتاني نشيل فيه الرحـ"م وهنبدأ من بكرا
مايا:تمام شوفي شغلك بس اهم حاجه كل دا من غير بن*ج
ملاك بغضب وحده:مايا متعمليش فيا كدا ماياااا
مايا بصتلها بسخرييه وبرود ومشيت والدكتوره راحت
وملاك بتصرررخ بقلبها الموجوع قبل صوتهاا الي راح
ملاك بصراخ ورعبب :يامايااا حراام عليكي متعمليش كدا فيا ياررررب.... ودموعها نزلت وهيا مرعوبه وبتحاول تفك نفسها ومش عارفه لحد ما استسلمت
ملاك برجاء:يارب ونبي يارب انقذني مليش غيرك.. اتنهدت
..رعد ياترا انت فيين يا حبيبي وحاسس بأيه... وابتسمت بدموع.. وبصت علي معدتها الصغيره.. انا حامل يارعد حامل في ابننا او بنتنا ثمره حبنا اهي ياريت تلحقنا يارعد احنا وواثقين فييك يا رعدي... واتنهدت...
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في الصباح... عند رعد
بيفتح عينه بتعب :ملاك.
بيجري علييه حسام:انت كويس. يارعد
رعد بصله بتعب وصوت مبحوح:ملاك فيين
حسام بتوتر:الصراحه معرفش وامرت رجالتنا يدورو عليها مش لاقينها وبصراحه كدا هو هو
رعد بصله بحده:في اييه
حسام:في ان ان الا برا"ه الي انت اخدتها فيها مخدر"ات يعني. يعني انت بقيت مد"من ياصاحبي
رعد بصله بقوه وغضب:انت مجنون ايه. الي بتقوله دا
زياد بفرحه: اهدا يارعد الحمد لله انا لسا جاي ممن عند الدكتور وقالو انهم لحقو الماده المخد'ره قبل دخولها الدم
حسام بسعاده:بجدد
رعد بصلهم.بحده وبرود:اومال انا مش قادر ااتحرك لييه
حسام:لسا جرعه. المخ'در مسيطره علييك
رعد نزل بهدوء وحس انه. قادر. يمشي. عن الاول واتحرك للخارج وركب عربيه حسام و حسام هو ساق وزياد ركب عربيته وراح وراهم
حسام:علي فيين
رعد:اطلع علي القطاع
حسام بصله شويه واتنهد واتجه للقطاع
رعد:حد عرف. ب الي. حصل
حسام :لاء محدش. عرف
قاطعهم. رنه. تليفون حسام وكان يونس
يونس بسرعه:الوووو
حسام فتح الاسبيكر:الووو يا يونس
يونس. بغضب:فيين رعد وملاك فيين
حسام :لييه اكيد في القصر
يونس بحده:لاء مش. في القصر ملاك اتخط"فت انا رنيت علي تليفونها ورد عليا شخص وحكالي. الي حصل وانا روحت اخدت التليفون وبرن. علي رعد. مقفووول
حسام كان هيتكلم بس. رعد اخد منه. الموبايل
رعد بحده:ايواا يايونس ملاك اتخط'فت بس. هرجعهااا ولو عاوز تيجي. تعالي القطاع... وقفل
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
استووووب
